Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 88,8 kg, -0,2 kg vilket betyder -68,8 kg totalt. Minus på vågen även denna Måndagen, vilket jag blev lite chockad över. Då jag inatt mumsat lite extra och njutit av Oscarsgalan hela natten. Träningen går lite sådär enligt mig, men jag kämpar på med sjukgymnasten 2 gånger i veckan. Åh från och med Fredag kommer det bli mer motion, då jag börjar min praktik på 3 dagar i veckan och mellan dagarna så kommer jag träna hos sjukgymnasten. Jag hade dock önskat nu att det kunde bli vår, men idag snöar det underbart ute. Hoppas isen håller sig borta bara, för den är min värsta fiende.
  • 23 februari 2,33 km på 34:53.
  Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...