Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 88,6 kg, -0,2 kg vilket betyder -69 kg totalt. Nu när jag vet vad jag bör på i magen, så känns det rätt jobbigt när vågen visar minus nu. Det känns dock skönt att det inte är ett eller två kilo minus, fast man ororar sig en hel del nu. Jag fortsätter med mina två pass i veckan hos sjukgymnasten och där gör jag en så länge nästan alla övningar. Det var en golv övning som vi fick tabort, då man ligger på rygg och trycker ner svanken. Det kändes inte så bra nu och då valde vi att ta bort den. Vi har istället ökat tiden jag cyklar nu, vilket bara det känns väldigt bra då det är bra för kroppen. Ibland önskade jag nästan att vi hade en motionscykel hemma istället för crosstrainern. Ska försöka lägga in lite mer promenader, då det i veckan som var blev väldigt dåligt med det. Det hade juh sina orsaker det också. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...