Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Möte - Praktik/Arbetsprövning

Igår (Tisdag) var det viktiga mötet äntligen här och jag var enormt nervös inför det, men insåg fort att det inte var något att vara nervös över. Så från och med 2 Mars ska jag få Praktisera/Arbetspröva på Lilla Grön här på orten. Vilket känns riktigt bra. Nu känns det äntligen som något händer och in kommer även lite klirr i kassan. Åh det tackar vi verkligen för. Ska börja med att vara där Måndag, Onsdag, Fredag 12:00 - 15:30 till att börja med, fram till 30 April. Kände vi att jag kunde utöka, så skulle jag bara kontakta min handläggare och berätta det. Så det känns riktigt skönt nu att det händer något. Tiderna passar även in med mina till tänkta träningsdagar, då jag tänkt fortsätta köra på Tisdag och Torsdag träning hos sjukgymnasten. Så det ser ut att bli mycket promenader från och med Mars. Vilket även det känns bra, då motion ska vara bra i min status.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...