Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tack snälla!

Idag Måndag var vi över till en vän som jag inte träffat på bra länge. Åh det var riktigt trevligt att komma och hälsa på och träffas igen. Det måste vi göra mer av. Hon hade även mängder av kassar med saker som vi fick. Tack snälla! Det uppskattas verkligen, all hjälp man får. Det går inte att beskriva i ord hur vi känner oss. Vi är evigt tacksam, Tack! Ska se om vi kan gå igenom det i helgen. En kasse innehöll mamma kläder, så det ska jag prova och se om jag kan ha. Vilket jag hoppas på, men vi får se. Ser mest fram imot tröjan som det står Bebis på, så ingen kan missar det underbara miraklet som växer. Fick även med några böcker, så nu vet jag vad jag har att göra fram över. Rambo han var bra nyfiken på alla saker och några trodde han var till honom, men där har han helt fel. Får hoppas han kan förstå det också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...