Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tack snälla!

I måndags var vi in en sväng till Örebro för att kolla på lite saker (det finns juh en hel del att kolla upp på nu, både en och två gånger). När vi ändå var i stan åkte vi förbi hos mannens bror och hans tjej. Hon hade nämligt fått en kartong med barnkläder och även packat ner lite som dom hade kvar, som vi fick. Tack snälla! All hjälp tas emot och det var inga dåliga saker heller, nästan så man hade svårt att ta imot det bara sådär. Ska även få lite annat också vid ett annat tillfälle och det Tackar vi verkligen för. Åh dom som känner mig kommer storkna, för det mesta var rosa. Vilket inte är min favorit färg, men det spelar inte så stor roll. Bara att fått saker värmer i hjärtat nu när sitsen är som den är. Åh vi är verkligen tacksamma över den hjälpen vi fått. Jag fick mig även en släng av verklighet när vi var och hämtade kläderna. Då vällde känslorna över mig, att detta verkligen är sant. Det växer ett liv i min mage. Vilket jag nu inte kan undgå att känna också... *Helt Underbar* ;)
Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, vad bra att du inte har nåt emot rosa. Har ju en hel del sånt, mest för att andra köpt det.

2012-02-09 @ 09:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...