Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

V19+6 (V20)

Nästan halvtid nu och det känns väldigt spännande. Imorgon går vi in i en ny vecka. I veckan som varit har vi kollat och fixat lite grejor. Har även gått igenom kartongen med kläder som vi fick och hittat en tillfällig plats till dom. Så nu kan vi slappa lite. Vi har dock inte hittat någon tapet ännu, men det kommer det också. Jag försöker få mannen att gilla mitt förslag med en fondvägg med tapet och resten målad vägg. Sedan om jag får igenom det måste jag välja vilken vägg som ska vara fond, om det blir fönster väggen eller väggen in till det andra lilla rummet. Men det känns inte som det är så akut en. Nu ska vi bara ta det lungt och försöka få in alla dom andra rutinerna runt omkring oss. Sängen ska troligen hämtas i helgen, så det blir gjort. På Måndag ska jag även till en vän och få kolla lite saker. Ska bli enormt kul, då vi inte träffats på bra länge. Så jag tror vi har rätt bra koll på läget nu och kan släppa lite på saker och bara försöka njuta och vänta på att tiden ska gå. Det ända som jag tycker är jobbigt nu är att man bara ser fet ut, ingen mage här inte. Jag känner desto mer i magen. Som i Onsdags, då var det livat nästan hela dagen och jag har så svårt att koncentrera mig på det vi gjorde när hon höll på. På kvällen tror jag även jag såg första stöttarna utanpå magen, men är inte helt säker (mannen försökte titta, men somnade ;) ). Igår Torsdag var det lite lugnare, men jag kände av henne en hel del. Så totalt underbart! Visste inte att man kunde känna såhär och att det skulle vara en så underbar känsla. Önskade allt annat också kunde kännas så här bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...