Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

V20+4 (V21)

En del dagar känns verkar, som dom bara springa iväg. Medans andra går så långsamt. Åh det känns fortfarande lite overkligt allt, fast jag nu kan känna henne väldigt mycket. Som värst är hon när jag ska koncentrera mig, så som på möten osv. Då vill hon gärna visa att hon finns där inne. Även på kvällen kan hon vara väldigt aktiv och igår var hon extra aktiv en bra stund och beslutade sig även för att bli väldigt aktiv när jag skulle krypa ner i sängen. Tror jag låg där säkert en timme och kände hur hon bökade på där inne. Tills jag somnade ifrån allt efter ett tag, då jag var sjukt trött. I veckan som varit har även mannen fått känna lite mer på magen och både känt och sätt rörelserna. Det häftigaste vi varit med om, var att se hur magen hade eget liv. Bomp bomp liksom och det var helt underbart att se, jag tror det var nog då allt gick in lite mer hos oss båda. Att det verkligen är sant att vi ska ha barn. Nu längtar man något så otroligt till V32 då vi ska tillbaka på Spec. MVC och göra tillväxt UL. Fast först ska vi träffa BM 5 Mars och då kommer vi nog ta upp lite av det som vi funderat på och känner att vi skulle behöva. Vi både känner att det är lite långt mellan kontrollerna och det gör att vi kan bli lite onödigt orolig ibland. Det här var juh långt ifrån planerat och det har nog satt sina spår i oron. Bortsett från känslorna, så mår jag riktigt bra. Haft lite problem med maten lite till och från, men jag försöker tänka mig för extra nu. Gottesuget har ökat något enormt, trots att jag endå kan låta bli det goda i några dagar. Gottesuget kommer och går lite sådär som en berg och dalbana. Igår hade jag värsta gottesuget och då var det Kex Chocklad som gällde. Tur dom är slut nu. Det som jag också tycker är svårt när det gäller mat, är allt man inte får äta osv. Ta bara detta med "bäst före datumet" på saker. I dom böcker och tidningar som jag läst står det att man inte ska äta mejeriprodukter dom sista dagarna innan "bäst före datumet". Hur farligt är det att endå göra det? Det blir så mycket att kasta om vi ska följa det där, då jag inte kan äta så mycket och det gör att "bäst före datumet" hinner närma sig, innan innehållet är slut. Det blir ett himla slöseri. På det är jag jätte dålig på att äta fisk och det ska vi ta upp hos BM när vi ska dit. Försöker äta mer fisk nu, men så blir man fundersam över vilken fisk man ska välja. Fiskpinnar, färsk fisk, fryst fisk??? Det är en enda röra det där. Magen: Den finns inte, ser bara fet ut (fast jag fått kommentarer att det syns lite). Åh i veckan kom jag på hur man kan se lite mer. Man tar löshuden på övredelen av magen och drar upp den... hehehe kan man skymta en liten bulla. Annars tycker jag inte det syns, men dom säger juh det att överviktiga tar det lite längre tid för att få en bulla som syns. Jag eller rättare sakt mannen får ta en bild varje lördag (då jag går in i ny vecka). Är lite för blyg för att visa upp bilderna, då jag själv bara ser mig som fet på dom. Kanske kommer det en magbild fram över, det kan man aldrig veta.
Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Vad roligt att du är gravid, Grattis :D

sv: Nej jag har nog svårt för att stänga ner den faktiskt, däremot ska jag nog sätta igång med designer igen ett tag så kan vara bra att behålla domänen ett tag till iaf :)

2012-02-24 @ 11:28:35
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Åsa

Hej Karolina!

Nu har jag kollat upp klädbytardagarna i Götlunda. Det är den lördagen den 24 mars klockan 10-13. Jag kan varmt rekomendera den. Det säljs alla sorts kläder, från baby upp till vuxna. Det brukar även finnas en del mamma kläder. Leksaker vagnar, skötbord och bilbarnstolar med mera. Jag rekomenderar att man är där klockan 10. Tyvärr är vi inte hemma annars hade det varit väldigt roligt med ett besök. Jag har nu gått ner 48 kilo och har precis gått ner på ett BMI under 25. Jag hoppas att vi kan ses när jag ska på mitt återbesök.

Kram Åsa K E

2012-02-27 @ 14:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...