Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vårat lill hjärtat!

Igår fick vi äntligen se vårat lilla mirakel. Åh vilken underbar känsla och så otroligt skönt att se lill hjärtat slå. Allt såg jätte bra ut och det var ett välskapt underverk som fanns där i min mage. Händer, fingra, ben, fötter, tår, ögon, mun, hjärna och hjärtat, som allt så bra ut. Vi hade funderat bra och länge på om vi skulle ta reda på könet och min man ville det. Jag var lite tveksam, men då min man ville så gav jag med mig, då jag även såg att han nog behövde veta. Tror nog att vi båda kände lite press på oss, då båda hans bröder bara har flickor. För oss själva spelade kön ingen roll, vi kommer älska den i vilket fall som helst. Åh jag behövde igentligen inte veta för jag hade det på känn. Till stor säkerhet kommer det att bli en flicka. En liten dotter kommer vi att få. ;) Vi fick veta att jag igår var i V17+5 (V18) och våran dotter är beräknad att komma 6 Juli 2012. Så att räkna från sista mensens första dag är inte så säkert längre, men jag har endå lite på känn att hon kommer komma i slutet av juni. Vi får nu vänta och se vad hon beslutar sig för. Utraljudet var helt otroligt och att som sagt äntligen få se våran lill snäcka (knodd passar sig inte nu). Helt magiskt. Livlig var hon och vi fick se hur hon låg och tränade sina fingrar. Bara det var helt fatastiskt att se. Önskade verkligen att man kunde ha fått videoklipp med sig hem, men en bild fick vi trots att hon inte ville vara med. Undra vem hon fått det av? Både jag och min man blir rätt bra på bild (om man bortser från när jag var som störst). Så vi fick bara en bild med oss hem. Hon flyttade på sig en del och låg mycket med händerna uppe vid ansiktet. Vi fick juh iallafall de bästa svaret. Att allt såg bra ut och det kändes som en lättnad. Nu är det bara att vänta tills nästa gång (tror det var i V32). Åh då hoppas vi på att hon ska vara snäll och fastnar på bild. Imorgon börjar en ny vecka, så det minskar för varje vecka och det känns lite som tiden kommer springar iväg.
Kommentarer
Postat av: Katja

Men åååh här får jag en tår i ögat, grattis, visste inte.. Åh äntligen är det er tur.. Grattis igen!! <3

Ang inspiration till mat så ploppar det bara upp, har så mkt ideér. Btw gillar jag dina tags! Ha en trevlig helg!

2012-02-03 @ 16:08:49
URL: http://smultronduvan.blogg.se
Postat av: penny

Vad roligt, stort grattis till er :)

Här är man i vecka 29, och väntar 4 barnet :) Men det är lika spännande denna gång hi hi

Ja vi har också kikat, vi får också en tjej :D

Ha en fin kväll

Penny

2012-02-03 @ 18:37:23
URL: http://pennys.blogg.se
Postat av: Ida

Stort grattis till tillökningen i familjen! :) Förstår er stora glädje över miraklet!

2012-02-07 @ 20:56:04
URL: http://medelmottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...