Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Abstinens!

Japp, idag har vi Abstinensproblem. Huvudvärk och kroppen bara skriker "stoppa i dig något sött, helst dricka". Nu är det slut på det där. Nu ska vi ta tag i saken och dra ner, helst helt på dricka och sötsaker. Godis tycker jag går bättre, men just idag skriker hela kroppen dricka och det känns fruktansvärt. Jag vet att det kommer vara såhär i några dagar nu och sedan går det över. Tur att man gjort en mängd is i frysen, så man kan ha till vattnet. Av någon konstig anledning tycker jag vatten smakar bättre om jag får ha is i den. Kan det vara så att hjärnan förknippar is med dricka, för oftast har man is i drickan? Kan det vara så att det gör att hjärnan då njuter av vatten på ett sätt, så som den gör när man dricker dricka? Kroppen och hjärnan är ett mysterium.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...