Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Dagen som varit!

Idag har det varit rätt lungt. Bjöd mannen på frukost på säng i morse (för att jag var hungrig och ville ha sällskap) och det är uppskattat. Sedan åkte vi en sväng in till Lindesberg, för att kolla på Erikshjälpen. Dom hade tyvärr inte öppet idag. Gick in en sväng på Mejk när vi endå var i närheten. Åh min man som är väldens stoltaste just nu, stötte på en kollega och var bara tvungen att berätta om våran lycka. När vi var på väg hem, upptäckte jag att dom öppnat en barnbutik i ett av hörnen på huvudgatan. Stannade och parkerade. Det var en Second hand butik med baby/barn saker. Dom hade några begagnade vagnar också, men jag fick ingen känsla för någon av dom och dom kändes väldigt lösa i fjädringen. Jag kunde dock inte hålla mig från att inhandla en groda, men denna ska vara till knodden (inte min samling). Var sedan på ett pass tränng hos sjukgymnasten. Tog det lite lungt denna gången, men la lite mer tid på cykeln i stället. Har mest bröjat känna mig lite osäker och rädd, fast jag vet att jag tränade hårt förut och kan fortsätta med det så länge det känns bra. Nu är det mer vetskapen som gör att man blir lite rädd och osäker. Jag tränar i allafall och det är huvudsaken. Nu på kvällen är jag ensam (fast helt ensam är jag aldrig längre) och det är lite skönt också måste jag erkänna. Det enda som är jobbigt nu är att det varit rätt lungt i magen. Åh det gör mig lite orolig, men imorgon ska vi äntligen på inskrivningen hos BM. Jag vet juh att det kan vara lite såhär, efter att snacka en del med andra. Undrar även om det kan bero på att jag känner mig lite stoppad i magen, då jag gjort denna op och på det är väldigt dålig på att dricka vatten. Måste försöka bättre mig på det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...