Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 90,7 kg, +0,2 kg vilket betyder -66,9 kg totalt. Plus på vågen är inge vidare, iallafall inte just nu då jag inte mår riktigt som jag skulle önska. Får skylla uppgången på att jag börjat dricka lite mer vatten och tränar en hel del. Jag vet att att +0,2 kg inte är så farligt, men för mig känns det fruktansvärt, bara för att jag är så rädd att det hela ska vända och bara gå plus vecka efter vecka. Jag har juh väntat på att vikten ska stanna av lite, men att det skulle börja med plus igen efter förra gången, det trodde jag inte. Man undrar lite vad man gjort för fel. har jag ätit för mycket? Dricker jag för mycket eller för lite? Sedan slog det även mig att muskler faktiskt väger mer än fett. Denna veckan som varit blev det dåligt med promenader under veckan.  Har hållit i träningen två gånger i veckan hårt, men har haft lite motgångar då jag haft ont i vänster ben. Sjukgymnasten kände att musklerna var lite spända i vänster ben, så träningen togs i lugn takt.
  • 3 Januari 1,19 km på 16:28.
  • 3 Januari 1,14 km på 15:40.
Som ni kan se blev det bara promenad veckan som var till och från ett av passen med sjukgymnasten. Vilket verkligen inte känts okej, men ibland blir det bara så tyvärr. Ska försöka bättra mig denna veckan och försöka lägga in extra promenader. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...