Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 90,6 kg, -0,1 kg vilket betyder -67 kg totalt. Nu visade vågen minus igen, men inte så mycket. Jag tror bestämt att vikten har valt att stanna av nu. Vilket känns både skönt och jobbigt på samma gång, då man vet att man fortfarande räknas som Överviktig enligt BMI tabellen. Veckan som varit har varit den sämsta på länge. Jag har inte tagit en enda promenad, vilket inte känns bra alls. Har haft en vecka med mycket som snurrat i huvudet. Har varit dålig i maten och i helgen blev det nästan bara blåbärs soppa för att både jag och magen var lite off. Var även bara på ett pass hos sjukgymnasten i veckan och det är för att jag inte hittade insperationen och motivationen att träna. Så denna veckan som kommer nu måste jag bättre mig. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: jessica

67 kg! det är ju galet bra

2012-01-21 @ 16:52:20
URL: http://www.nattstad.se/pez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...