Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 89,7 kg, -0,9 kg vilket betyder -67,9 kg totalt. Då har man tagit ett mål till och det känns riktigt kul. Motionen har även nu varit lite dålig, fast jag tog en riktig promenad till och från ICA på våran bröllopsdag.
  • 17 Januari 2,72 km på 39:34
(Efter chockbeskedet senare under dagen har nu kampen om vikten stoppas, för nu måste jag se till att helst inte gå ner för mycket fram över. Kommer kanske sluta ha Måndags Vädningsdag, men om jag känner mig själv vill jag juh dela med mig av sanningen hela vägen. Så vi får se hur jag gör, kanske bara kör varannan eller något sånt.) Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du ska fortsätta med vägningsdagen. Nu kommer ju en ny fas i ditt liv och det är viktigt att ha koll på den biten också. Kommer ju följa dig stenhårt ju! :-)
Så jag tycker du ska fortsätta med måndagsvägning. Vill ju ha lite sällskap framemot sommar/höst-kanten ju! :-)

2012-01-26 @ 19:00:21
URL: http://holtakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...