Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 88,8 kg, -0,9 kg vilket betyder -68,8 kg totalt. Idag är det inga jippi känslor i kroppen direkt, men jag vet anledningen trots att jag tycker jag äter mängder. Det finns någon annan som tar det den behöver först och det är juh bra, men jag själv känner mig illa till mods när vågen visar minus. Den får heldre visa samma ett tag fram över istället. Mest orolig är jag pga. att jag gått ner 18 kg nu sedan sista mensens första dag (då man börjar räkna graviditeten). Vilket nu känns som för mycket på den tiden, men jag vet fortfaranade varför och får försöka tänka på att jag inte kunde ha gjort något annat. Motionen har det blivit lite mer av denna veckan. Behövde få komma ut och andas och tänka på annat en stund. Har även tränat mina två pass hos sjukgymnasten och så länge det känns bra så ska jag fortsätta. Fick sist en folder med träning anpassad för gravida med mig hem.
  • 25 Januari 1,31 km på 20:12 (till frissan)
  • 25 Januari 1,41 km på 20:14 (från frissan)
  • 25 Januari 1,47 km på 23:04 (Till ICA och sedan vidare tillbaka till tågstationen)
Det blev mer motion en så, då jag både 25 och 26 åkte in till Örebro och gick en del på stan. Dum som jag var använde jag inte RunKeeper då. Vilket jag efteråt ångrade, för det hade varit kul att se hur mycket mer man gick. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...