Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Mitt lill hjärta gav mig ett nytt lill hjärta!

Jag är inte den som direkt tror på att när man dör så kommer man tillbaka som någon annan, så det jag kommer skriva nu kanske är lite udda. Reinkarnation. Men i det här fallet kan jag inte låta bli att fundera. Ca. två veckor efter att vi tagit bort Mitt lill hjärta Rita, så skapade vi troligen det som nu ligger och växer i min mage. Jag tror hon gav sitt liv, för något som hon visste att vi längtade efter. Hon har många gånger legat med mig i sängen när tårarna bara sprutat för att jag även den månaden fick mens eller ett minus på stickan. Åh fanns alltid där i svåra stunder och visste exakt när hon skulle vara extra gosig och kärleksfull. Hon höll alltid ett extra öga på mig jämt. Jag hade inte tänkt på detta om det inte var så att jag fick min sista mens samma dag som hon fick somna in.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...