Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Möte - Arbetsförmedlingen!

Idag har jag varit på möte på Arbetsförmedlingen. Jag fick träffa en som jag ska bolla ideér med för att hitta en praktikplats. Mötet denna gången gav dock inte så jätte mycket, men det känns lite som ett steg framåt. På Tisdag ska jag träffa henne och min handläggare igen för att fortsätta bolla och att hon ska få lära känna mig. Jag fick några saker som hon ville att jag skulle göra tills på Tisdag.
  • Göra intressetestet på Arbetsformedlingen.se
  • Fundera på vilka intressen jag har
  • Fundera på vilken typ av yrken som jag kan tänka mig att jobba med
  • "Bolla" gärna mina ideér med personer i min omgivning
  • Om jag vet någon Arbetsgivare som jag är intresserad av att göra praktik hos
Så nu är det bara att sätta sig ner och fundera. Lite har jag redan funderat på. Den stora frågan är vilka man ska bolla med i sin omgivning. Rambo är inte så bra på att svara och Mannen har jag nog bollat sönder vid detta laget, så mycket som han får ta och höra.
Kommentarer
Postat av: Malin

jag kan lyssna om du vill.

2012-01-23 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...