Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Renovering av ett litet rum!

Japp, idag fick mannen inspiration. Han började redan igår att städa genom dom två små rummen som vi har på övervåningen (där även vi har vårat sovrum). Idag var det tapet som skulle rivas ner i rummet som vi kallat tegelrummet. Frågan nu är väl vad vi ska välja att ha istället. Jag har tapet kvar från hallen och som vi räknat på ska kunna räcka till en fondvägg, men frågan nu är om det inte kommer se mer vuxet ut då. Eller kan man ha den tapeten på en fondvägg fast på tvären? (bild på tapeten finns här) Sådär såg rummet ut innan. Ni ser juh själva att det var ett måste att göra något åt dett där rummet. Vi får väl se vad det blir till slut. Nu har han börjat och har juh några månader på sig att fixa ordning. Känner jag oss lär den tiden behövas då vi är extra noggrann efter alla misstag vi gjort tidigare. Åh grundarbetete är enormt viktig och det som kan ta extra tid. Vi kanske skulle få lite färg från en bekant, så kanske målar vi rummet. Får jag välja blir det tapet, då jag gillar tapeter mer. Lite ekonomiskt måste vi endå tänka, där av ska jag sätta mig någon dag och kolla genom påsarna med tapeter som blivit över och se om det kanske kan finnas något där som passar. Det är bra att spara ibland på saker.
Kommentarer
Postat av: Kristina Ahlmark

Vi köpte tapet på Rusta för 39 kr rullen! Kanske kan va värt att kolla där :)

2012-01-28 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...