Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tisdag 17 Januari 2012!

Japp, idag är det tisdag den 17 Januari 2012 och det är inte vilken vanlig dag som helst. Utan det är min och min älskade mans bröllopsdag. Hela 8 år har vi varit gifta nu och det känns lite konstigt, men på samma gång så skönt att vi klarat oss genom livets alla motgångar och fortfarande kämpar mot motgångarna som kommer. Idag tänkte jag överska honom med en god middag. Jag har dock inte beslutat mig för vad det ska bli för gott. Är lite begränsad, så det blir ingen lyx middag. Något gott ska jag väl endå kunna fixa ihop, frågan är väl bara vad. Hittade just en påse köttbitar i frysen, som såg ut att behövas användas. Det får bli köttgryta, troligen med wokgrönsaker. Jag har nog ingen bättre idé i nuläget. Undra om man kanske skulle ta av julklappspengarna och gå ner på ICA och se om man kan fixa något gott att dricka till eller ha som fördrink (varva ner efter jobbet drink till mannen). Jag vill juh ha lite av den där myskänslan.
Kommentarer
Postat av: Malin

Så belv det nån turnering? ;)

2012-01-18 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...