Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Arbetsprövningen Avslutad.

Ja, då har man avslutat sista passet på arbetsprövningen. Nu ska jag bara vara hemma och ha tråkigt. Kanske man hinner med lite mer nu kanske. ;-) Nä, kommer sakna det faktiskt. Har varit så skönt att ha något att gå till och fått en form av egentid. För det har varit jätte skönt att göra något annat en att bara sitta hemma och inte göra ett skit eller bara kasta bort tiden på spel och dator. Fast det bästa har varit att fått dra in en slant själv till familje ekonomin. Avslutade sista passet med att bjuda på gofika (tyvärr blev det inte hembakat dock). Åh med mig hem fick jag även en liten gåva. Denna underbara blomsterskapelsen, som nu får pryda mitt vardagsrumsbord. Så snyggt så. Tack snälla! Vi får se hur det går nu till veckan, då det blir första veckan på bra många veckor som jag bara har sjukgymnasten och inget annat. Kan misstänka att jag kommer vara rätt rastlös i början. Jag vet dock att jag behövder ta det lite lungt, nu när det inte är så många veckor kvar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...