Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Aura-Samtal.

Idag blev en väldigt lång dag. Mannen jobbade så jag fick själv ta mig in till Örebro för att gå på Aura-Samtalet. Resan in var nog den värsta någonsin. Jag tog tåget, vilket jag gjort förut, men denna gången vet jag inte om lill snäckan inte gillade det. Så fort tåget började rulla så blev det ett jädrans tryck i magen och speciellt på vänster sida. Så när jag klev av tåget i Örebro hade jag rätt så ont på vänster sida där hon tryckt hela resan. Samtalet gick helt okej och jag passade på att fråga lite annat också. Hon kollade även vad BM hade skrivit från i Måndags om allt. Blodtrycket var som det varit dom senaste veckorna. Hjärtljuden var som dom skulle (fick även se ctg-kurvan från då vi var in akut 20 maj). BM hade dock inte antecknat något om huvudet, så frågan finns fortfaranade kvar om hon har fixerat sig eller inte. Berättade även om trycket i magen under resan in. Just då låg även lill snäckan och tryckte en hel del på högersida strax under revbenet, vilket inte var sådär skönt och gjorde att jag hade svårt att konsentrera mig lite. Hon kände lite på magen efter att jag kommenterat att jag hade svårt att avgöra vad det var för del av lill snäckan man kunde känna när hon trycker sådär. Då sa hon att lill snäckan låg med ryggen på vänster sida och benen på högersida, så rumpan skulle ligga lite uppe vid revbenen. Hon sa även att det var lite svårare att känns när man sitter upp, men det kändes lite som en lättnad endå. Då fick man lite bekräftat att hon ligger med huvudet neråt. Är fortfarande lite kluven på vad jag vill, men jag har fortfarande rädslan kvar. Så jag skulle ha tiden kvar till läkaren för ett sista möte och höra vad hon säger. Åh jag har delade känslor, men försöker ställa in mig på vad det en blir för beslut där. Snitt eller inte. Så på Torsdag ska jag till läkaren och då ska även mannen följa med. Det bästa är att han stöttar mig till max, vilket beslut jag en tar och kommer även stötta mig i det beslutet som läkaren ger också. Lite nervös är men ändå. Ska även försöka samla mod till mig, att fråga om hinnsvepning då. Efter samtalet fick jag lite tid för mig själv att gå runt på Marieberg Galleria. Tyvärr kom jag inte hem med det jag skulle. Skulle köpt ammnings-BH, men dom jag tittade på Lindex på, var för små runt om och fanns bara upp till 85. Vilket är lite konstigt. Det skilde heller inget runt om när jag tog en större kupa, vilket det oftast brukar göra. Så nu står jag här och har fortfarade det problemmet att lösa. Hur jag ska lösa det, vet jag inte. Dom på HM gillade jag inte alls och såg inge vidare ut på heller.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...