Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Baby Kläder!

När man väntar barn kan man juh bara inte motstå att baby shoppa. Vi har dock inte köpt så mycket kläder, då vi fått en hel del begagnat (här). När vi fick veta att vi väntade barn (här), så det första jag gjorde var att gå in på KappAhl och köpa ett set med två pyjamaser. Den ena hade så klart grodor på sig. Alla som känner mig vet varför. Efter det har vi varit lite försiktiga, men vi har tittat och ibland får man bara den där känslan att man inte kan motstå. Tur är väl att det inte bara varit jag som fått den känslan. På HM hittade vi två jätte söta 5 delars set, som bara inte gick att motstå. Valde ett i liten storlek och ett i en storlek större ifall att. På BabyProffsen hade dom ta tre till ett pris och där gjorde vi ett gemensamt val av tre bodysar. I en gravidbox som jag fick, så fick man välja en valfri body på KappAhl och där fick mannen äran att välja och valde då en med rosa blad på ur deras Newborn kollektion. När vi ändå var där så valde jag att använda rabatten på ett valfritt plagg som jag hade och valde då en blå klänning också den ur deras Newborn Kollektion. Vi kollade även in på Mega för att leta efter strumpor och det slutade med att vi kom ut med två set strumpor (jag valde grå och mannen valde rosa) och 2 pyjamaser och 2 bodysar och en blå/vit randig klänning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...