Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Baby Kläder!

När vi hade fått veta att vi väntade barn, så fanns det några snälla själar i våran omgivning som snällt skänkte kläder till oss. Vilket vi är evigt tacksam för. Visst det blev en del rosa, men det får man ta när man vet att det är en lite Flicka som är i magen. Här är första omgången kläder som vi fick av min mans mellanbrors tjej (här). Tack snälla! Endel av kläderna var aldrig ens använda och det fanns en del märkeskläder också. Av en kompis (här) fick vi IKEAkassar av kläder som vi gick igenom tillsammans. Det blev en hel del kan jag lova. Tack snälla! Jag fick även en del mammakläder, men det var mest tröjor som jag kunde ha och fastnade för. Så jag kan inte säga att kläder är någon bristvara här hemma nu. Vi har köpt lite själva också, men det har varit sånt som bara inte gått att motstå och lite sånt som vi kände saknades.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...