Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 90,6 kg, +/-0 kg vilket betyder -67 kg totalt. Första gången på länge som vågen visar samma som veckan innan. Jag trodde dock på att den skulle visa lite minus pga. att jag igår tappat aptiten på mat och åt väldigt dåligt + att jag var väldigt risig i magen. Det känns ändå rätt så okej att stå still lite också. Tränade mina två pass hos sjukgymnasten veckan som var och har även slagit mitt cykel rekord både dagarna. Så nu i torsdags kom jag över 7 km på mina 20 min på cykeln. Fick även gör en extra övning för att min axel dummade sig, vilket först gjorde axeln värre men släppte sedan. Nu har jag bara ett pass till inbokat på tisdag, vilket känns både och just nu. Jag gillar att träna och det ger mig något att ha att göra. Istället för att bara sitta och vänta dag ut och dag in, som det nu blir dom andra dagarna.  

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...