Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 91,3 kg, +1,2 kg vilket betyder -66,3 kg totalt. Även denna veckan visade vågen plus, men nu med över ett kilo. Vilket kanske kändes lite sådär, men jag vet att det inte är någon fara. Jag har dock den senaste veckan haft en hel del problem med tarmen. Så kanske kan det vara det också som gör att jag denna veckan gått upp så pass mycket. Ursäkta detaljerna nu, men just i skrivande stund fick jag äntligen tömma systemet ordentligt och vilket lättnad. Motionen har blivit lite sådär denna veckan som varit. Åh jag kan inte ge något bra svar på varför heller, tror jag haft så mycket att göra. Orken har nog inte funnits där heller och vädret har juh varit lite sådär till och från. Jag vet finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...
  • 30 Maj 1,81 km (vilket inte riktigt stämmer pga. gps:en) på 25:08.
  • 30 Maj 1,47 km på 24:58.
Jag har dock hållit hårt i mina träningspass hos sjukgymnasten och där har det gått riktigt bra. Kämpar på där så länge som jag orkar och denna veckan som kommer nu har jag mina två ordinarie tider Tisdag/Torsdag in bokad. Sedan får vi se hur länge till som jag orkar och kan gå till sjukgymnasten och träna.  

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...