Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

v36 (v35+0)

Idag går vi in i v36 (v35+0) och jag bara undrar vart alla veckor tagit vägen. Det känns nästan som det var 23 Januari 2012 igår juh. Den magiska dagen som förändrade hela livet. Tycker veckorna bara sprungit iväg och det är inte långt kvar nu. Har även hunnit med 2 Aura samtal också, inför det som komma skall. Det enda negativa är att vi inte kommit fram till något riktigt än. Jag har ett besök till inbokat till henne och sedan även ett till läkaren, men nu är väl frågan mest om lill snäckan kommer stanna så länge. Besöken är inte förens om 1½ och 2½ veckor och man vet juh aldrig vad som kan hända på dom veckorna. Så lite osäker känner man sig. Magen: Den fortsätter växa, trots att jag har svårt att själv se det. Kanske inte är så konstigt, då man har den kroppen som man har. Vet dock att det finns något där inne, då det bökar en hel del till och från under dagen. På kvällen är det mest livat och helst då jag ska sova. Även ibland under dagen då jag försöker ligga och vila tycker hon också om att böka omkring. I övrigt, så mår jag helt okej. Jag har dock börjat få lite värk eller vad man ska kalla det, i nedre delen av magen (har svårt att säga exakt vart jag tycker det känns). Jag misstänker att det kan ha med att jag just nu är otroligt hård i magen. Haft problem med det en längre tid till och från, men inte som nu. Har rådfrågat och det är fibrer och vatten som gäller. Åh för mig som är opad är det svårt att lyckas få i mig den mängden vatten som dom rekommenderar under en dag (2 liter), men jag kämpar på och försöker. Har inte riktigt kommit mig för att packa en väska och mannen har varit på mig om att det kanske är på tiden, så jag har börjat fundera lite på vad som ska packas ner. Tycker det är rätt så svårt att veta. Hur mycket behöver man ha med sig och vad? Här kommer äntligen ett litet videoklipp på den levande magen. Videoklippen är från 20:e Maj, då jag var i v34 (v33+1). Hon är en riktig busbökare, man får ha lite tålamod ibland. ;-)
Nu har vi varit iväg och införskaffat färg till babyrummet, så imorgon söndag ska mannen börja med att måla taket där inne. Vi står fortfarande och väger lite på om vi ska ha en fondtapet eller inte. Är kanske lite inne på att måla allt nu och kanske sätta några Wallies eller väggord på någon vägg. Sedan låta henne själv välja vad hon vill ha när den tiden kommer. Vi får väl se, men nu ska vi ändå påbörja projektet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...