Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

BM Besök.

Idag var vi hos BM igen på koll. Åh vi fick höra det underbaraste ljudet någonsin. Vi fick höra ljudet av våran lill snäckas hjärta som slog så perfekt. Måste erkänna att jag låg där och tänkte för mig själv "Karolina, gråt inte, gråt inte". Jag tyckte att höra hjärtat gjorde allt så mycket mer verkligt. Det var helt magiskt. Kan ni tänka er att jag går och bär på ett annat liv? Ett liv som jag och min älskade man skapat och utan att vi ens visste om det. Det är bara synd att dom inte spelar in det och att man kan få med sig hem. För det var som sakt väldigt magiskt att höra lill hjärtat slå. Ska tillbaka till BM om 2 veckor igen och jag har fått en del information att tänka på. Saker som vi även ska prata en del mer om också, vilket känns otroligt skönt. Sedan väntar vi spänt på v32, då vi ska in till Spec. MVC på USÖ och göra ett till UL för att se tillväxten (något dom gör extra på oss som gjort GBP). Idag är jag inne i v22+2, vilket bara det är magiskt i sig. Vart tog tiden vägen sedan 23 Januari? Tycker veckorna bara springer iväg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...