Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

BM och Spec. MVC

Idag har varit en lite stressig dag. Först hade jag ett inbokat besök hos BM, där det togs lite prover osv. Allt såg bra ut, bortsett från att Urinprovet visade lite mitt i mellan och hon skulle skicka iväg på odling. Plus att jag ska lämna nytt prov till veckan, för att kolla upp det lite extra. Vi fick även denna gången höra på bäbisens hjärtljud och det är lika underbart varje gång och sedan få vet allt allt är så bra så. Önska verkligen att man kunde få en inspelning, för så underbart är det att höra. Direkt efter besöket fick vi kasta oss iväg in till Örebro, då jag i fredags fick ett brev på posten om en tid till Spec. MVC. Jag var riktigt orolig över varför jag fått en tid. Var något fel? Så var nu inte fallet. Utan jag fick träffa Narkosläkaren, som bekräftade mina misstankar. Dom kommer inte kunna ge mig ryggbedövning pga. mina diskbråck. Hon sa att det fanns andra alternativ, men några av dom kunde dom inte säga nu om jag skulle kunna få eller inte. Utan det skulle dom veta när det väl är dags. Så lite rädd och oroligt är man nu, men BM sa attt hon skulle gå på mig nästan besök och kolla hur jag kände inför allt. Blir det värre eller att jag känner att jag behöver prata mer med någon så skulle jag säga till. Åh som det känns nu, lär nog det behövas. det jag är mest rädd för är inte smärtan, utan mer att få ett eller flera diskbråck till. Det är min största rädsla. Jag känner att 5 diskbråck räcker, vill inte ha fler.
Kommentarer
Postat av: Hanna

En tanke bara; ni kanske kan spela in hjärtljuden med mobilen? Alternativt filma. Var nått som slog mig bara. :-)

2012-03-21 @ 20:32:50
Postat av: Malin

Försök att inte tänka på det nu. Ta det när du kommer dit. Min vän har idag fött sitt 3e barn och alla barn utan någon som helst bedövning. Hon andas bara. Så visst GÅR det att föda barn utan smärtlindring!! Men ett tips är att du anmäler dig till en profylaxkurs!
Finns aurorasamtal hos er? Samtal som ska lugna inför förlossningen? Det är till för de som har en rädsla, funderar så mycket så de mår dåligt och känner sig osäkra. Kanske nått att kolla upp?

2012-03-21 @ 21:26:15
URL: http://holtakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...