Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Första passet på Praktiken!

Då var första passet på Praktiken avklarat. Måste säga att det var riktigt kul. Jag fick  vattna blommor och plantera om lite under detta första pass. Det var kanske lite stilla idag, men det gjorde inte så mycket. Då fick jag tid på mig att lära känna ägaren lite mer. Det känns verkligen riktigt bra att äntligen få göra något, trots att aktivitetsersättningen kanske inte är något att skryta om. Men det är lite pengar in och en aktivitet för mig och det är huvudsaken just nu. Sedan får vi se hur mycket man orkar i mitt tillstång. Denna veckan blev det juh bara ett pass, men nästa vecka gör jag igång med tre pass Måndag, Onsdag, Fredag. Får se hur det kommer gå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...