Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Frövi Hundpromenad.

I Måndags fick jag vet att dom skulle börja med hundpromenaderna här i Frövi, så det var klart jag hoppade på. Rambo behöver få komma ut lite och träffa lite mer hundar. Så idag Torsdag, var vi iväg och gick en riktig runda. Till en början ville Rambo verkligen inte gå mitt i, utan han skulle gå sist. Så mitt i promenaden beslutade han sig för att han skulle gå i klungan, men det slutade sedan med att han gick med i början. Som vanligt så skulle han inte vara som vanliga hundar och nosa på allt. Nä, utan han skulle gå och visa upp sig. Han är bara för go den killen. Han gick hela tiden framför mig och gick som att "se på mig". Undra om han är utställnings skadad? *fniss* Det var riktigt trevligt och skönt. Åh jag tror att Rambo verkligen behövde det, komma bort lite och göra något annat och så se andra hundar. Så vi kommer helt klart hänga på varje Torsdag 18:00 vid Frövi Vetrinärstation, när vädret tilllåter och så länge jag klara att röra på mig så mycket. Vi gick en sträcka på 3,66 km som tog 47:39 min. Behöver jag säga att Rambo var trött när vi kom hem (som tur fick vi skjuts av mannen till och från).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...