Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 89,8 kg, +0,7 kg vilket betyder -67,8 kg totalt. Även denna Måndagen visade vågen plus. Åh jag vet att plus inte är så farligt i mitt tillstånd, men jag är så otroligt rädd att jag ska börja gå upp en massa och förstöra det jag genom gått. Vet att det sitter i huvudet. Motionen har blivit bättre och jag försöker även hitta tid och ork att även ta en promenad med Rambo. Han behöver verkligen röra på sig, men just nu tar arbetsprövningen och träning upp mycket av mig och väl hemma är jag så otroligt trött att jag inte orkar så mycket mer. Vilket känns frustrerade. Tyvärr kan jag juh inte ta med honom då jag går till och från arbetsprövningen och sjukgymnasten, då han jag aldirg lämnar hunden utanför (man vet aldrig vilken typ av människa som kan komma, åh jag vill verkligen inte bli av med honom). Ska kolla upp det där med hundpromenader igen och se om dom inte ska köra igång det. Nu när det börjar bli vår.
  • 7 Mars 0,66 km på 13:12 (Kort runda med Rambo).
  • 7 Mars 1,64 km på 21:19.
  • 7 Mars 1,61 km på 31:25.
  • 8 Mars 2,35 km på 36:30.
Jag är rätt nöjd, men bättre kan jag. Får försöka vara hårdare mot mig själv denna veckan. Förra veckan slarvade jag lite med att låta mannen köra mig till och från arbetsprövning och träning. Träningen går bra och vi ska fortsätta så länge kroppen orkar. Vi har nu även lagt till lite gravid-övningar. Känns dock lite dumt att stå på alla fyra och sträcka ut ben och armar. *fniss* Men, det är otroligt skönt för kroppen och *peppar peppar* så har jag bättre kontroll över smärtan nu. Är bara på Arbetsprövningen som jag tappar lite, men det är juh det som den aktiviteten går ut på. Att pröva mig fram.  

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...