Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 91,3 kg, +0,9 kg vilket betyder -66,3 kg totalt. Jag vet att man ska gå upp i vikt nu när man är gravid, men jag får sån ångest över viktuppgången. Är så rädd att tappa taget och att det ska bara fortsätta upp, vilken kanske inte är så konstig pga. det jag genomgått. Försöker tänka mer på vad jag äter och denna veckan ska jag försöka ta bort sötsakerna, som är den sora boven när både suget och humöret inte är det bästa. Suget efter sötsaker är nog det som är värst just nu. Tycker även att jag motionerar en hel del och blir då lite förvånad att uppgången är så hög, men man äter väl lite för mycket sötsaker då kanske. Veckan som var har jag rört på mig en hel del och tränat mina två pass hos sjukgymnasten. Träningen hos sjukgymnasten har även ändras lite, med övningar som vi fått tabort och lägga till eller bara ändrat. Känns otroligt skönt dock att man klara av att fortsätta träna.
  • 21 Mars 1,49 km på 28:39 (Morgon promenad med Rambo).
  • 21 Mars 1,52 km på 21:31.
  • 21 Mars 1,52 km på 22:23.
  • 22 Mars 0,59 km på 15:41 (Kort morgon promenad med Rambo).
  • 22 Mars 2,52 km på 35:39.
  • 22 Mars 5,19 km på 01:14:03 (Promenad hemifrån och med Hundpromenaden och sedan hem igen).
  • 23 Mars 1,53 km på 19.30.
  • 24 Mars 0,61 km på 14:34 (Kort morgon promenad med Rambo).
Jag är riktigt nöjd med veckan som var, fast den kunde vara bättre, men jag får ta ett steg i taget. Sådär mycket var det länge sedan jag rörde på mig för att vara helt ärlig. Har även märkt att konditionen börjar bli lite sämre, men det har sina orsaker. Jag försöker bättra mig och speciellt då med Rambo. Nu efter denna hårda veckan har jag dock fått lite ont i benmusklerna och haft lite kramp på morgonen, så lite lugnare kanske jag får ta det och inte överdriva så mycket.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...