Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 89,1 kg, +0,3 kg vilket betyder -68,5 kg totalt. Idag visade vågen lite plus, vilket känns både lite bra och dåligt. Har tyvärr drabbats av någon viktnoja nu tyvärr. Jag vet att plus på vågen är bra i mitt tillstånd, men endå känner jag lite ångest över det. Jag är nog bara rädd att tappa kontrollen helt över vikten och att allt ska total vända och man går upp allt igen och lite till. Jag vill inte förstöra det jag genom gått. Denna veckan som varit fick jag tabort ett träningspass hos sjukgymnasten, vilket inte kändes så bra. Motion fick jag dock, till och från veckans första träningspass och första passet på praktiken. Vilket kändes bra iallafall, speciellt då jag fick tabort ett träningspass. Får se hur mycket motion det blir veckan som kommer, måste även försöka att lägga in lite mer långpromenader med Rambo också. Man skäms juh över hur det blivit där, men det ska vi bättra på.
  • 28 februari 2,44 km på 31:34.
  • 2 Mars 1,54 km på 20:08.
  • 2 Mars 1,62 km på 23:37.
  Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...