Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sömn.

Äntligen, har jag nu i två dagar fått sova lite bättre. Allt tack vara min hemma gjorda gravidkudde. (Ni får ursäkta valet av påslakarnet, det har varit med sedan jag var liten). Jag fick tipset att prova att rulla ihop ett täcke, istället för att kasta ut pengar på en gravidkudde. Första natten behövde jag bara vakna och vända på mig 4 gånger under natten. Åh inatt tror jag att jag bara vänt på mig kanske 1-2 gånger och jag känner mig lite mer utvilad också. Nu hoppas jag bara att detta håller i sig, för jag behöver verkligen sömnen. Är lite sugen på en riktig gravidkudde, då täckets enda nackdel är att den kan rulla upp sig och bli lite platt under natten. Man får vara lite extra försiktig när man vänder på sig också. Nu är det kanske tur att jag inte har råd och får testa denna lösningen ett tag istället.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...