Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

v24+0 (v25)

Då går jag in i vecka 25 (v24+0), kalendermånad 6 nu då. Snacka om att tiden har sprungit iväg. Fatta, det är inte så jätte långt kvar nu (15 veckor +/- 2 veckor). Om tiden fortsätter gå så här fort, så kommer dom där veckorna vara ett minne blott snart. På Måndag är det besök hos BM igen. Fick även igår ett brev med tid till Spec. MVC som även den är på Måndag. Så det blir mycket som händer på Måndag. Magen, ja vad ska man säga. Det synds lite, men inte så att alla kan se direkt. Vilket tyvärr har gjort mig lite orolig och nere. Jag vill också han lite av den där vackra magen, men känner mig mest bara fet. Det som håller mig uppe är att jag känner av henne en hel del och man kan nu sedan några veckor tillbaka även se både på magen och genom kläderna hur det buffar. Man måste dock vara stilla och titta noga, för det går väldigt fort, men häftigt är det. Mannen har även fått känna lite mer, men hon är lite snål ibland. Så fort han kommer med handen så slutar hon. Där får man ha lite tålamod och vänta in henne en stund om man ska känna, men iblnad är hon givmild. Åh det är så gulligt när mannen säger "ojdå", så fort han känner en riktig buff. Så magiskt och underbart, men nu är det magen vi väntar på ska växa och visa sig. Så magbilder får nog vänta ett tag till tror jag. I övrigt mår jag oförskämt bra, fast jag är väldigt trött. Att jag är trött är nog inte så konstigt då jag har arbetsprövningen 3 dagar i veckan och sedan sjukgymnasten 2 dagar i veckan, på det även läkarbesök lite då och då. Sover även lite dåligt till och från och har svårt att hitta bra läge att sova i. Ska försöka rulla ihop ett täcke och se om det kan hjälpa. Fick det som tips, istället för att kasta pengar på en graviditetskudde.
Kommentarer
Postat av: Malin

Heeeej! Längesen. Väntar dock på några rader i kurvert... ;-) Förstår du har massa att stå i nu när du börjat på praktiken. Jag hoppas du trivs!!
Nä, köp ingen graviditetskudde, onödigt! Jag fick på slutet pimpa min säng med extra madrasser och höjt vid huvudet och fötterna. Jobbiga veckor det där. Jag hoppas du hittar en skön sovställning!
Jag hoppas vi hörs och så...

kram

2012-03-20 @ 21:50:39
URL: http://holtakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...