Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vardagsveckan slut!

Ja, då var yttligare en praktik/arbetsprövnings vecka över. Denna veckan har verkligen bara springit iväg, trots att den började med två dåliga dagar. Praktiken/Arbetsprövningen går otroligt bra måste jag erkänna och det är verkligen kul att ha något att gå till. Där jag även kan tänka på annat. Åh kul är det också, fast det kan vara jobbigt på ryggen en del gånger. Tur att hon som har Lilla Grön är så otroligt bra. Jag kunde nog inte ha valt ett bättre ställe att vara på såhär första steget. Det har gett mig de där jag behövde, det som inget "vuxendagis" kunnat ge mig. Åh man träffar nya människor hela tiden och det börjar ta fram mer och mer av den sociala mig, som jag är. Vilket bara det känns helt otroligt. Visst jag kan i en del stunder vara väldigt blyg, men det blir bättre och bättre känner jag. Nu har jag juh även avslutat första månaden på Praktiken/Arbetsprövningen. Måste säga att det känns lite tråkigt, för nu är det bara en månad kvar. Sedan är det tillbaka till hemma tråkiga livet. I Tisdags var jag väldigt rastlös och hade svårt att peppa mig själv till något alls. Hela kroppen skrek efter träning kändes det som. Det var juh första gången på bra många veckor nu som det bara blev ett pass under veckan bara. Fast det tog jag nog igen på Torsdagen, då jag både slog min gång tid till VC och kilomerterna på cykeln och la på mer vikt på benen. På det gick träningen nu i ett tempo utan att vila för mycket mellan varje övning. Det gjorde att jag nästan trodde jag missat något när jag nästan var klar och tittade på klockan. Man blir så förvånda att man bättrar på sig nu. Det är väl nu som man ska minska ner, men inte för mig då. Känns på ett sätt skönt att det går så bra som det gör, trots mitt tillstånd. Skönt att veta att man även gör något bra, då det inte går sådär jättebra med maten. Jag försöker endå ändra mig och tänka på när och vad jag äter, men det är svårt en del dagar. Nu är det helg och jag ska unna mig att inte göra ett skit tänkte jag. Igår överraskade jag mannen med att maten var klar och han kunde bara byta om och sätta sig vid matbordet. Efter maten hade vi lite mys i soffan framför en film med lite godis (Rambo fick allt ligga i sin bädd, så vi fick lite mer egen tid). Tror ni jag kunde konsentrera mig under filmen? Nä, inte direkt. Jädras så hon skulle buffa och ha sig, slutade med att jag drog upp tröjan och la mannens hand på magen. Först kände han inget, men så flyttade jag ner handen lite och då fick han känna en hel del. Så mysigt! När vi sedan gick och la oss skulle mannen säga godnatt och la örat mot magen, men nu var det ett jädrans liv på mina tarmar så han hörde mest bara det. Han fick sig några riktiga buffar medans han hade örat mot magen. Hon är expert på att buffa och böka när mannen lägger örat mot magen, men det är på samma gång skönt för då får han även känna lite. En annan känner juh av henne större delen av dagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...