Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

1års kollen!

Idag (13 månader efter min GBP), så var det dags för att få gå på 1 års kollen. Lämnade prover redan i fredags, då dom ville ha dom i god tid. Allt såg okej ut, med undantag för att sockret låg på 3,7 vilket var lite lågt. Det kanske har med statusen man är i nu, vad vet jag. Ska kolla upp lite mer med BM om det där med mitt socker. Jag är inte rädd, men det skulle vara intressant att veta varför det ligger lite lågt. I övrigt fick jag höra att jag skulle ha kontaktat dom direkt när jag fick veta att jag var gravid, så att jag hade fått gått hos en dietist. Jag har juh dock inte haft något problem med maten förens jag åkte på magsjukan. Efter det har jag haft lite svårt till och från, men jag har det i tanken hela tiden och tänker mycket på vad och hur mycket jag äter. Endel dagar är bättre en andra. Jag fick även veta att dom på 2 års kollen kommer kolla huden och att dom får bara ta kort på magen, men hon sa även att det var juh inget hinner för mig att visa upp resten hos plastiken (om jag förstod saken rätt). Det har juh blivit en hel del hängig hud som jag kommer få leva med om dom inte ger mig godkänt för att få ta bort, men det är en senare fråga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...