Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

BM Besök.

Idag har vi varit hos BM. Fick lämna lite prover. Som så vanligt såg bra ut, även urinprovet såg fortfarande bra ut. Blodtrycket var bra och hjärtat på lill snäckan slog som det skulle. Mannen fick även känna på min mage och känna huvudet på våran lill snäcka. Vilket han tyckte var både häftigt och läskigt på samma gång. Hon hade inte fixerat sig utan det gick att röra lite på huvudet, men huvudet ligger fortfarande neråt. Efter detta fick jag världens värk på båda sidorna och trodde nästan att jag skulle avlida. Bara jag fick komma upp och röra lite på mig så släppte det, men man blev lite fundersam.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...