Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Familjen oturär tillbaka!

Ja, oturen kommer när man minst behöver det. I söndags när vi kom hem tänkte jag inte så mycket på inomhus temperaturen, men så senare på kvällen tyckte jag det var lite kyligt och kollade till pumpen. Då står den jäveln och blinkar felkod. Vi stängde ner pumpen och följde instruktionerna som står att man ska göra innan man ringer. Startade om pumpen och väntade, men igår när jag kom hem så stod den och blinkade samma felkod igen. Det var bara till att stänga ner den helt, så nu har vi ingen värmekälla på. Blir så förbannat trött på detta. Samma sak hände när vi i höstas skulle starta upp pumpen och det kan juh inte vara slut på gas igen? I höstast hittade han juh inge fel på pumpen, förutom att den inte hade nå gas kvar. Vilket blev rätt så dyrt. Åh nu verkar det som samma sak igen. Vi har verkligen inte råd att lägga pengar på det där igen nu. Mannen ska ta och ringa imorgon och gå på om detta problem. Ska vi behöva fylla på gas flera gånger, på en pump som är lite mer än 4 år? Då vet jag inte om det var värt det. Vårat största problem just nu är att det fortfarande är kyligt ute och man behöver någon värme, men vi har typ bara 3 element som funkar som dom ska. Dom andra har vi planerat in att byta ut här under året när vi fått råd. Så sitter här nu med en temperatur på 15-17 grader inne nu, vilket inte är så skönt kan jag lova. Åh det tar juh även ett tag att få någon tekniker att komma ut och kolla pumpen också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...