Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Frövi - Bollnäs - Frövi.

Igår Lördag tog vi en tur upp till Bollnäs, där min bror och hans tjej bor. Först var det tänkt att det bara skulle bli en dags tur, men så ringde jag i veckan och frågade om dom hade plats för övernattning. Åh det hade dom, så vi beslutade att stanna tills idag söndag. Var så länge sedan vi träffades (visst jag träffade min bror en snabbis på Skärtorsdagen). Kändes verkligen trevligt också att få umgås lite mer med min familj. Det blev mycket snack om allt och lite till. Dom bjöd även på otroligt god mat (skink knytten med köttfärs). Det gick förvånansvärt bra mellan Rambo och Esster också. Rambo tyckte kusin Esster luktade så gott, så han var väldigt mycket uppe i hennes mupp. Esster hon bara satte sig ner och väntade på att han skulle ge upp. Så skönt att dom kunde vara tillsammans sådär. Det var bara i morse, då Rambo skulle lukta på vindruvorna som Esster sa ifrån. I övrigt var det inga problem. På vägen hem stannade vi även till en snabbis för att fixa lite mer färdkost (Loka vatten och godis) på Willys i Falun och fick då även säga Hej till en vännen som jobbar där. Synd bara att det skulle vara så mycket folk som skulle betala just då. Vi stannade även till en stund i Borlänge på Kupolen, där vi aldrig varit in tidigare. Oj va stort det var. Köpte bara en Bola gravidsmycke på babyproffsen och mat på Mc D. Så det blev ingen stor shopping där inte, men vi överlevde ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...