Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 88,8 kg, +0,7 kg vilket betyder -68,8 kg totalt. Nu märks det att jag pignat till efter magsjukan, vilket är bra. Att vara sjuk och gå ner så mycket gjorde mig så orolig, men nu känns det bättre igen när man två veckor i rad har gått upp nu. I veckan har det blivit rätt så bra med promenader och träning hos sjukgymnasten. Vilket har känts riktigt skönt. Hoppades på att denna veckan ska blir bra också, men som det känns just nu så lär den inte bli det då jag känner mig hängig och tror nog jag åkt på en förkylning. :-(
  • 7 Maj 1,88 km på 32:56 (promenad med Rambo).
  • 7 Maj 1,79 km på 27:33.
  • 7 Maj 1,92 km på 25:15.
  • 8 Maj 2,90 km på 39:15.
  • 10 Maj 2,28 km på 17:42.
  • 11 Maj 1,55 km på 23:05.
  • 13 Maj 1,01 km på 16:39 (liten kvälls promenad med Rambo).
Tror inte riktigt på att km stämmer alla dagar. Har haft lite problem ibland med GPSen i mobilen. En dag sa den nämligen att jag gått från Frövi till Lindesberg och tillbaka, vilket jag verkligen inte hade gjort den dagen. Så man får ta det med en nypa salt nu.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...