Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 89,4 kg, +0,6 kg vilket betyder -68,2 kg totalt. Plus på vågen, men det känns bättre nu. Jag vet att det är mycket som händer i kroppen och att gå upp lite är inte så konstigt och speciellt inte efter dom veckrona som jag haft. Promenaderna har det inte blivit så där jätte mycket av denna veckan, mest pga. min envisa förkylning som inte vill ge sig riktigt. Hostan är värst just nu. Så denna veckan som var blev det ingen träning hos sjukgymnasten heller pga. förkylningen och sedan att det i torsdags var röd dag. Hoppas dock på att kunna köra igång igen imorgon, med träningen.
  • 18 Maj 1,63 km på 25:30.
Igår blev det även en lite tur runt området för att kolla in loppisen som dom hade på gatan nedanför oss, men det gick sakta. Åh i Onsdag blev det en del att gå då jag var på stan och hade besöken på USÖ och fick gå imellan på eftermiddagen. Blev även en stund ute på Marieberg också. Jag hoppas nu på att denna veckan ska bli bättre. Det ända som tar imot nu är värmen och att jag förlorar så mycket vätska när det är varmt, så just nu är jag jätte törstig. Bara efter dom här två fina dagarna som varit.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...