Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 88,1 kg, +2,7 kg vilket betyder -69,5 kg totalt. Vilket känns helt okej, då jag under veckan börjat äta lite bättre efter min magsjuka veckan innan. Så bortser man från vikten förra veckan, så är detta min minsta vikt hittils. Vilket känns både också, speciellt i mitt tillstånd då man ska ha gått upp i vikt nu. Denna veckan väntar även 1 årskollen. Åh behöver jag säga att jag är lite nervös inför vad dom ska säga. Man ska helst inte bli gravid under det första året efter OP och jag blev det spontant 5 månader efter OP. Visst det har varit jobbigt, men jag skulle aldrig byta detta för allt i världen. Så som vi har längtat. Jag har promenerat mer denna veckan och det är jag riktigt stolt över. Samtidigt är man lite förvånad att man orkar röra på sig så mycket som man gör. Träningen har dock varit lidande pga. röda dagar och andra saker som kommit i mellan.
  • 1 Maj 3,95 km på 01:11:37 (en lång promenad med Mannen och Rambo, med ett stopp för lunch nere vid sjön i solen).
  • 1 Maj 3,25 km på 46:25 (en lång promenad med Mannen och Rambo till ICA för att handla lite).
  • 2 Maj 0,62 km på 13:35 (en kort promenad med Rambo).
  • 2 Maj 1,57 km på 20:30.
  • 2 Maj 1,59 km på 24:33.
  • 6 Maj 0,74 km på 15:17 (en kort promenad i solen med Rambo i Bollnäs).
 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...