Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

TUL + Samtal.

Idag var vi på TUL nummer 2 för att kolla lill snäckans tillväxt. Allt såg bra ut och hon är liten, men växer. Dom tyckte även att det inte skulle behövas nått med TUL om inte BM kände sig osäker på om magen växte. Känns verkligen skönt att höra att hon hade växt och att allt såg bra ut. Vi fick denna gången inte höra hur mycket hon vägde, men mannen tyckte han skymtade en vikt på 1750g (ska kolla med BM nästa gång vad det står i journalen). Är den vikten rätt, så har juh växt en del på dom här två veckorna. Hon ligger fortfarande med huvudet ner och ryggen hade hon utåt på min högra sida och det kan förklara lite av det man känt ett tag nu. Åh här på kvällen så putade magen ut extra åt höger. Såg lite skrämande ut. Efter TUL, fick jag ta lite egentid och gick på stan ett tag. Fikade på Hälls och shoppade lite, innan det var dags att gå tillbaka till USÖ för nästa besök. Jag är juh lite orolig inför det kommande och beslutade mig för att efter att pratat med BM kontakta Aura Samtal. För att få prata om saken, så det samtalet hade jag vid lunch tid idag. Det gick riktigt bra och det känns lite bättre, men vi ska träffas en gång till och prata vidare. Så får vi se hur det blir sedan. Är mest orolig för ryggen och vill verkligen inte ha fler diskbråck, vilket är en risk vid förlossning. Sedan är jag väl även lite osäker på smärtan. Det är tur att det finns folk som man kan prata med om allt. Jag tror inte heller att jag riktigt har smält allt än. Att vi ska få barn och bli en hel familj. Känns juh spännande och skrämande på samma gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...