Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

v32 (v31+0)

Idag går vi in i v32 (v31+0), vilket känns helt otroligt. Det är fortfarande svårt att tänka sig att allt är sant och allt är så väldigt spännande. Första TUL är gjort lite tidigare än beräknat, men det behövdes verkligen. Vi vet nu att hon i torsdags uppskattades väga 1478g, vilket bara det känns otroligt att veta. Åh så fort som tiden gått nu, så är det juh inte långt kvar tills vi får välkomna våran efter länktade familjemedlem. Det finns fortfarande en del förberedelse kvar att göra, men det som varit jobbigt och tyngt har löst sig och allt annat faller på sin plats. Är bara babyrummet som vi inte kommit ingång med, men hoppas på att här under slutet av denna månaden kunna fixa med det också. Sedan är det några små saker och piff som ska inköpas, men jag känner att tiden finns till det. Magen: Ja den växer och nu kan jag se och känna mer. Kan nog erkänna att en liten kula har man nog fått, men inte skulle man kunna tror att jag är inne på v32 nu heller. Livet i magen har ändrats nu. Det rör sig, men på ett helt annat sätt nu en tidigare. Åh jag kan nog säga att hon ligger nog kvar med huvudet ner (som hon gjorde på TUL i torsdags). Nu känns rörelserna mer upptill vid revbenen och sedan längre ner i magen/bäckenet, men även en del åt sidorna till och från. I övrigt, så mår jag fortfarande bra. Haft lite svårt till och från med maten, men efter att pratat av mig lite så har jag fått uppfattningen att det kan vara sådär efter en GBP. Försöker ändå äta så bra och regelbundet som jag kan. Fortsätter till veckan träna som vanligt, nu efter magsjukan. Försöker även att promenera så mycket jag kan och orkar, fast det tar lite längre tid nu. ;-) Det sägs juh att promenader ska vara bra både för mig och lill snäckan, så det försöker jag hålla taget om. Mina händer är nog det enda som jag har problem med och som jag nu efter lång tid lagt som en symtom på graviditeten. Är otroligt torr och kliar en del. Har försökt hittat handkrämer som kan hjälpa, men det har inte gått sådär bra. Endel är för feta och lägger sig bara som en hinna på huden, medans andra är mer som en lotion och man måste smörja sig hela tiden och vem har tid och ork med det. Åh nu när jag arbetsprövar så tvättar jag händerna en hel del och det gör saken bara värre. Dumt av mig att inte ha handkräm med mig dock.
Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla roligt för dig :) Håller alla tummar :)

2012-05-13 @ 00:06:36
URL: http://www.goleft.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...