Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Hårda livet!

Just nu är inte livet så jädrans kul tyvärr. Jag är inne i en dålig period och har men massa saker som tynger mig. Mest av allt så saknar jag min familj, men det är inte bara det som tynger just nu. det är så mycket mer och en del av sakerna kan jag inte göra något åt just nu, om jag än kan göra något alls. Jag är enormt stressad pågrund av allt också och det är väl kanske inte konstigt att man då blir sjuk. Jag skulle verkligen behöva komma bort lite och få ladda upp batterierna och tänka på annat och samtidigt skingra tankarna på allt som är jobbigt just nu. Jag vet heller inte när detta jobbiga ska vända. Som det känns just nu så finns det inget som kan vända på skiten. Vilket bara det är en stress i sig. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra och hur jag ska ta mig upp ur detta. Känner mig mer ensam och instängd en jag gjort någonsin och tycker det är extra jobbig nu när vi har våran underbara dotter. Jag vill juh att hon ska ha en Mamma som mår bra och är glad och stark. Just nu känner jag mig mest bara svag, ensam och nere... Jag litare inte ens på min egen förmånga. Jag har det lägsta självförtroendet någonsin. Åh jag önskade att det bara kunde vända nu. Jag vill verkligen inte må och känna såhär som jag gör just nu. Men hur? Hur gör man? Hur kommer man på fötter igen? Vi hade tänkt ta en sväng uppöver och häsla på min familj, men vädret stoppar oss nu (vilket känns som det inte är första gången som det stoppar från att träffa familjen). Bara det tog hårt, för vad ska vi nu hitta på?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...