Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sjukstuga igen!

Det känns som det aldrig tar slut för mig. Detta året har inte startat så bra när det gäller min hälsa. Först var det juh jag som blev sjuk och Amanda blev lite snuvig och efter det var det mannens tur. Sedan trodde jag att vi kommit över det hela, men så innan påsk var jag lite hängig igen. Åh igår var verkligen ingen bra dag. Ont i halsen och en näsa som bara snorade. Slutade med att mannen fick komma hem tidigare för att ta Amanda, då min ork var nollad. Mot kvällen blev det sämre, då gav skiten sig på magen. :-( Jag hoppas nu att vi inte ska behöva åka på mer. Amanda hon är också dålig i magen. Så igår efter mycket prat ringde mannen 1177 och rådfråga med dom. Dom sa att vi inte skulle oroa oss och att fortsätta amma och kanske amma lite extra nu. Amanda har sedan några dagar även börjat rata fast föda och det har varit jätte jobbigt. Dom trodde att orsaken kunde vara att hon har en tid varit hård i magen och att detta nu var förstoppnings diareé. Vi misstänker väl även att första tanden är på G (vilket 1177 inte pratade något om). Rådet vi fick var som sagt att amma mer, korta stunder åt gången, men ofta. Även försöka få i henne mer vatten och morotspuré/morotsdryck som ska vara lite stoppande. Sedan var det bara att avvakta. Åh skulle hon bli sämre och hänig så skulle vi återkomma eller åka in. Efter detta tycker jag att vi kan få vara friska. Det tar extremt hårt på mig speciellt att vara sjuk. Åh man har funderat en hel del på varför jag nu blir så sjuk. Förut var jag nästan aldrig sjuk och när jag blev sjuk blev jag sjuk, men nu kan jag bli snorig någon dag och lite feber och ibland blir det som nu då jag blir riktigt dålig. Åh det är juh nu man vill vara frisk när våren kommer och vi har världens underbaraste dotter som växer och utvecklas.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...