Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

2årskollen!

Idag var jag iväg på 2årskollen efter OP. Allt såg bra ut, men ett av proverna var inte klart och det skulle jag få höra om, om det var något fel. I övrigt såg allt bra ut. Togs även bilder på buken, som ska skickas till läkaren. Så får vi se vad som händer. Hoppas väl lite på att kanske kunna få mer en bara buken fixad (eller vad man ska kalla det). Överhänget är juh det som är det jobbigaste psykiskt och trots att man försöker att inte tänka på det, så är vi nog alla lite utseendefixerade. Åh vem vill inte se bra ut? Från och med nu får man även säga till själv på sin VC om års kontroller. Är lite svårt att fatta att det gått över 2 år sedan jag gjorde min GBP. Åh än så länge går allt bra. Vikten diffar lite upp och ner. Ska kanske försöka börja med månads viktuppdateringar. Vi får väl se. Beror väl lite på hur mycket man vill skylta med sin vikt också kanske.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...