Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Provsvar från 2 årskollen!

Jaha, idag kom provsvaret från ett av proverna som inte var klar när jag var iväg på 2 årskollen. Har fått recept på D-vitaminer (som jag tydligen hade brist på) och jag ska även säga till om att dom ska kolla proverna igen nästa årskoll som man får säga till om själv. Efter 2 årskollen får man sköta kontrollerna själv på sin VC. Måste erkänna att det kom lite som en chock att få veta att man hade brist på D-vitamin. Så nu ska jag äta en tablett till, vilket inte känns så jätte kul. Det är som det är och det är juh för hälsan och kroppens skull. Så får vi hoppas på att värdet är bra nästa år istället. Får väl även försöka få i mig lite mer sol i sommar också.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...