Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

2:a besöket på Lek&Buslandet!

Andrabesöketlekobus Idag var vi för andra gången på Lek & Buslandet i Örebro. Denna gången var det både mer fart på Amanda och pappa. Det var pappa som fick leka lite i bollhavet och även testa på en av banorna på smånbarns delen. Åh snacka om att dom hade kul, både pappa och dotter. Ja, jag ska erkänna. Jag var också med och lekte och provade på den det där. Hur kul som helst. Nästan så man blir som barn på nytt. Nä, man blir som barn på nytt. Hur kul. Vi längtar dock tills hon blir lite större så vi kan ge oss på dom andra delarna också. Finns ett stort skepp där man skjuter bollar på varandra. Åh där hade vi kul (jag och mannen). Fick in en boll på en annan... Ojjjj, inte meningen! Eller?!? Behövder nog inte skriva att vi hade en liten tjej som somnade rätt snabbt i bilen på vägen hem. Det enda som är lite trist är att vi snart måste betala för att vara där. Dom skulle haft lite högre åldersnivå tycker jag. För det finns inte så mycket mer att göra för dom små bara för att dom blir 1 år. Småbarns hörnan är juh upp till 3 år. Så vi får väl se när det blir någon tredje gång. Kanske hinner vi med en till innan våran tjej blir ett.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...