Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Idiotförklarad!

Idag skulle jag ha varit på ett möte på AF, men fick ringa och boka om tiden för att jag inte kunde komma loss. Då blev jag i stort sätt idiotförklarad och fick frågan om hur det skulle gå om dom ringde och sa att jag skulle börja en aktivitet/ta ett jobb imorgon. Vad fan, jag är inte så långt frame en. Jag trodde man skulle börja med ett planeringssamtal och jobba sig vidare. Hon som jag skulle träffa ville verkligen avanmäla mig och sa att jag skulle återkomma när jag stod till förfogande igen. Va fan, sparka på människan som redan ligger. Jag blev så förbannad, men tur kunde jag hålla tillbaka det jag verkligen ville säga och gick på om att få en ny tid. Jag vill och måste juh börja. Åh jag känner att det kommer endå ta tid. När jag är frame vid den punkten då en aktivitet eller ett jobb är aktuellt, så har jag löst det som nu är problemet. Sedan lägger jag lite på AFs dåliga information. Det var ingen som informerade mig om att det är ett krav att ha dagisplats innan jag anmälde mig, vilket var problemet nu. Amanda behövde mig och mannen jobbade. Visst hon sa att jag kunde ta med Amanda, men jag tycker att mötet är så pass viktiga för mig att jag vill vara fokuserad till 100% och det hade varit svårt om jag haft henne med. Efter mycket fick jag en tid som passade in och som jag nu har tid att förbereda mig för. Detta mötet idaf, fick jag veta om i tisdags. Så dom har förbannat dålig framförhållning också. Så jag har en ska som måste kollas upp, så jag har något att lägga fram på kommande möte. Dagisplatsen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...